Fizetéssel és szállítással kapcsolatos információk
Fizetési lehetőségek
A weboldalon a megrendelt termékek kifizetésére kizárólag az OTP Mobil Kft. által biztosított SimplePay felületén van lehetőség.
A megrendelés elküldését követően a webáruház felülete a Vásárlót a vételár és a szállítási költség kiegyenlítése céljából az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.; Cg. 01-09-174466; adószám: 24386106-2-42) mint pénzügyi szolgáltató (a továbbiakban: pénzügyi szolgáltató) által üzemeltetett SimplePay bankkártyás fizetési felületre (a továbbiakban: SimplePay) továbbítja, ahol a Vásárló bankkártyájával fizeti ki megrendelt termék / termékek vételárát és a szállítási költséget bankkártyája adatainak (bankkártya szám, bankkártyán szereplő név, lejárati dátum és egyes kártyák esetében a CVV2/CVC2/CID 3 vagy 4 jegyű ellenőrzőkód számának és lejárati dátumának) megadásával. A Vásárló bankkártyaadatai a Szolgáltató részére nem kerülnek továbbításra.
A Vásárló a megrendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldésével közli vételi ajánlatát a Szolgáltatóval, így a Vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik.
Szállítás költsége
A szállítás költsége 25.000 Ft alatti vásárlás esetén:
- szuperszállítás esetén: 2.800 Ft
- hiperszállítás esetén: 4.300 Ft
A szállítás költsége 25.000 Ft feletti vásárlás esetén: ingyenes.
Szállítási lehetőségek
A Szolgáltató a termék / termékek kiszállítása érdekében az alábbi közreműködőket veszi igénybe:
- Webshippy Magyarország Kft. (2151 Fót, 0221/12. – East Gate Business Park C/2.; Cg. 13-09-213880; adószám: 25569421-2-13) – mint a Szolgáltató raktározást és a kiszállítás szervezését végző közreműködője (a továbbiakban: kiszállítást szervező közreműködő), és
- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.; Cg. 13-09-111755; adószám: 12369410-2-44) – mint a Szolgáltató kiszállítást végző közreműködője (a továbbiakban: kiszállítást végző közreműködő / futárszolgálat).
Sikeres megrendelés esetén a webáruházban megrendelt termék / termékek kiszállításának várható időpontjáról (a továbbiakban: a kiszállítás várható időpontja) a Szolgáltató a megrendelés feldolgozásáról szóló tájékoztatásban értesíti a Vásárlót.
A kiszállítás várható időpontja az alábbiakban rögzített határidőkön belül eshet.
Szuperszállítás esetén
A webáruházban megrendelt termék / termékek általános kiszállítási határideje a megrendelés feldolgozásáról szóló tájékoztatást követő 1-3 munkanap (a továbbiakban: általános kiszállítási határidő).
A Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló által bármely munkanap délelőttjén (tehát bármely munkanap 12.00 órája előtt) leadott és sikeresen kifizetett, valamint sikeres megrendelésként feldolgozott megrendelések esetében a Szolgáltató még aznap (tehát a megrendelés és a kifizetés napján) intézkedik a megrendelt termék / termékek kiszállítása iránt a kiszállítást szervező és a kiszállítást végző közreműködők útján; az ilyen módon teljesítendő megrendeléseket a kiszállítást végző közreműködő a megrendelés elküldését és kifizetését követő munkanapon kiszállítja a Vásárló részére (a továbbiakban: „Szuperszállítás”).
A csomagok kézbesítése általános kiszállítási határidő és Szuperszállítás esetén is munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Hiperszállítás esetén – Budapesten
Az adott napon 00:00-16:00 között leadott rendeléseket aznap 18:00-22:00 között kiszállítjuk.
Jelenleg ez a szállítási mód egész Budapesten érhető el, de folyamatosan elérhető lesz az agglomerációban is.
A szolgáltatás funkciói:
- aznapi kiszállítás 18-22 óra között
- élő csomagkövetés webes felületen
- várható érkezési idő
- szállítással kapcsolatos SMS értesítések a vásárló számára
- futár telefonos elérhetőségének biztosítása
- műanyag ládákban történő csomagolásmentes kiszállítás
A „Hiperszállítás – következő napon” az adott napon 16:00-24:00 között leadott rendeléseket következő munkanap 18:00-22:00 között (munkaidő után) kiszállítja. Azaz a hétvégi rendelések, már hétfőn kiszállításra kerülnek.
A „Hiperszállítás – következő napon” szolgáltatás funkciói:
- következő munkanapi kiszállítás 18-22 óra között (munkaidő után)
- élő csomagkövetés webes felületen
- várható érkezési idő
- szállítással kapcsolatos SMS értesítések a vásárló számára
- futár telefonos elérhetőségének biztosítása
- műanyag ládákban történő csomagolásmentes kiszállítás
A kiszállítható megrendelés súly és méret korlátai:
- csomag összsúlya: max. 10 kg
- csomag összmérete: max. 60x40x42 cm
Az ÁSZF-ben rögzített kiszállítási határidők a Szolgáltató által az ÁSZF hatálybalépésekor előre nem látható körülmények esetén az itt rögzítettektől eltérők lehetnek; ilyen eltérésről a Szolgáltató a kiszállítás várható időpontját közlő, a megrendelés feldolgozásáról szóló tájékoztatásában értesíti a Vásárlót.
Szállítás külföldre
Amennyiben külföldre szeretne szállítást kérni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi e-mail címen: info@micimaci.hu.
További kérdése van?
Kérjük, a Kapcsolat oldalon található űrlap segítségével forduljon hozzánk!
Fontos, hogy az űrlapon szereplő összes adatot pontosan töltse ki! Köszönjük segítségét!